Friday, September 7, 2007

reunion!!!

the gathering begins....


juadah pilihan.....sedap wo..


let the feast begin....makan jgn x makan.....

organizer dok bawah je ek...



if stylo dgn rambut barunya....asik2 tuka...

tukang makan thirdfivers...


dah makan borak ler...

ape persaman mereka??? "BESAR"
sorang perut BESAR, sorang lagi kepala BESAR..

antara thirdfivers terawal yg berambus...
gudluck la ek...

antara kaum hawa yg hadir.....

giler ar wan baem....
advance ek....


cam penah tgk je scene camni....
tp katne ek??

senyum je lerrr...

antara golongan2 yg lambat.....

apabila syazwan bertemu haikal....

adus.....
ni cane leh dpt gamba ni lak.....
(jgn mara)

sori ar lambat letak.....guer busy ar.....
sesape yg nk pass gamba kat aku atau nk letak gamba sile2 la ek....
adios amigos...


3 comments:

Anonymous said...

bangsat ae,
aku asik xde rezki je nk join korg sume kn?
time aku cuti, korg ngah exam.. bz2
time aku kt kem, korg cuti..

AAAaaaah!!

(eh, jap2 ak rse ok kot cam nih, leh save duit ak dr blanje korg ekeke :P)

Anonymous said...

bangsat ae,
aku asik xde rezki je nk join korg sume kn?
time aku cuti, korg ngah exam.. bz2
time aku kt kem, korg cuti..

AAAaaaah!!

(eh, jap2 ak rse ok kot cam nih, leh save duit ak dr blanje korg ekeke :P)

sakibakidaki said...

aku merasa dengki sebab korang leh bersuka-ria time aku takde. ekeke. :P